Skip to content
Temmuz 30, 2011 / Erkan

RD Flash


Eski emektar Android telefonum HTC Hero’yu yenileyerek Samsung Galaxy S 2’ye geçtim. Bu geçişle beraber Samsung’un Galaxy S 2 de kamera için Led Flash koyulmasına rağmen telefonla birlikte yüklü olarak gelen bir El Feneri (Flashlight) uygulamasının olmaması dikkatimi çekti. Bunun üzerine Android Markette bu işi yapacak programları aradım fakat aramalarım sonucunda da elde ettiğim şey bu kadar basit bir uygulamanın bile paralı versiyonlarının olduğu ve bedava olan sürümlerinin de reklam içerdiği oldu.

Bunun üzerine sadece telefon üzerindeki Flash Led’i el lambası olarak yakmayı sağlayan RD Flash uygulamasını yazmaya karar verdim. RD Flash basit bir uygulama olup şimdilik tek özelliği Led lambayı yakıp söndürmekten ibaret. RD Flash’ı şu an için sadece Samsung Galaxy S 2 üzerinde test etme imkanı bulabildim fakat programı yazarken kullandığım yöntemin diğer telefonlar için de çalışacağını düşünüyorum.

Ve tabiki programı yazarken emektar HTC Hero’mu da unutmadım RD Flash, led flash içermeyen HTC Hero gibi eski telefonlarda da LCD ekranı beyaza çevirerek çalışabilmektedir.

RD Flash Android Market Linki: http://kolayurl.com/5ky

Bir Cevap Yazın

